۱۳۸۷ شهریور ۲۵, دوشنبه

خدمت سربازی

با سلام به دوستانخاطرات من مربوط ميشه به اواخر خدمت سربازي اواخر سربازي توي يه قسمتي بودم كه شبها مسئول نگهباني از اونجا بودم به تنهايي.اكثر شبها اونجا تنها بودميه شب يكي از همخدمتيهام به نام محمدبهم زنگ زد وگفت كه شب ميخاد بياد اونجا پيش من منمنم قبول كردم گفت كه امشب استراحتشه. شب وقتي محمد اومدديدم كه يه سي دي سكس هم با خودش اورده اونو گذاشتيم تو دستگاه ومشغول تماشا شديم من يه لباس ورزشي تنگ تنم بود ومشغول تماشاي فيلم بودم بهتره بگم مبهوت فيلم كه يه لحظه متوجه نگاههاي محمد شدم كه از زير داشت به بدنم نگاه ميكرد منم كه خيلي تو كف بودم به خودم حركات شهوت انگيز ميدادم بلند ميشدم كه مثلا چيزي رو بر دارم كونمو قمبل ميكردم كه ببينه ميومدم روي تخت دمر ميخابيدم بيچاره بد جوري شهوتي شده بود وپيچ ميخورد ولي يه كم خجالتي ميكشيد وچيزي نميگفت ولي من از نگاهاش همه چيزو ميخوندم و به روي خودم نمياوردم.اخر شب اومديم كه بخابيم جاي محمد رو هم انداختم كنار خودم روي تخت دوتا تختو زده بودم كنار هم.چراغارو خاموش كرديمودرهارو هم بستيم واومديم خوابيديم سكوت بين ما حكمفرما بودبعد ازحدود ده دقيقه من خودمو زدم به خواب وصداي نفسهامو طوري تغيير دادم كه فكر كنه خوابيدم بعد يهو برگشتم و پشتمو كردم به طرف محمد البته طوري كه فكر ميكرد من خوابمچند دقيقه اي گذشت ديدم محمد دستشواورد وسريع به باسنم زد وكشيد ميخواست ببينه چه عكس العملي دارم قلبم تند تند ميزد هيچ تكون نميخوردم فقط نفس ميكشيدم \\\\\\\\\\\\\\\"بازم ديدم دستشو اورد ايبار گذاشت روي كونم ويه كم فشار دادوقتي كه مطمئن شدخودشو از پشت چسبوند به من واز روي شلوار خودشو ميمالوند به من ديگه مطمئن شده بود حرفي ندارم ودر ضمن بيدار هم هستم منتهي من همچنان خودمو به خواب زده بودم كه يهو ديدم با دستاش شلوارمو گرفت و يه كم كشيد پايين وقتي مطمئن شد شلوارمو گرفت تازير زانوم كشيد پايين بعد اروم شورتمو پايين كشيد. خيلي احساس قشنگي داشتم شلوارشو دراورد گرماي كيرشو بين رونهام احساس كردم كير تقريبا بزرگي داشت.قلبم عين گنجشك ميزدصداي نفسهاش عوض شده بود معلوم بود خيلي حشري شده.كيرشو دراورد وگذاشت روي سوراخ كونم وفشار داد اول داخل نميرفت يه كم خيسش كرد ودوباره سعي كرد يه كم كه فشار داد نوكش وارد كونم شددر شديدي توي كونم پيچيد بازم فشار داد خيلي دردش زياد شد نتونستم تحمل بيارم يه ناله اي كشيدم وگفتم يواش يواش.... ديدم كشيدش بيرون و يه كم تف بهش زد ودوباره مشغول شدبازم درد داشت ولي نه مثل قبل كيرشو به هرنحوي بود كرد تو كونم دردش به لذت تبديل شده بودخيلي حال ميكردم وقتي بهم فشار مياوردكلفتي كيرشو تو كونم احساس ميكردم حدود ده دقيقه اي تلمبه ميزد كه ديدم حركاتش داره تند ميشه يهو فشار شديدي بهم اورد وخوابيد روم وكيرشو تا ته فشار داد تمام ابشو تو كونم خالي كرد خيلي لذت بردم اين اولين سكس من با محمد واغاز رابطه ما با هم بود

۱ نظر:

amir گفت...

من رضا از تهران یک پسر خوشگل کونی زیر 20 سال میخام وضع مالی مناسبی دارم و خوب پول میدم خونه مجردی هم دارم زنگ بزنید خوشحال میشم
09388089857esifte